1 Mac 2012

boss kecik

hampir sebulan lebih tak update blog ni..
bkn xde masa..sejak akhir2 ni mmg xde idea nak tulis.
semalam firdaus xpi sek. sek dia cuti sbb cikgu dia mesyuarat. so, hubby nak bawa pi sek dia. pk pk balik, hubby sampai ptg ada kokurikulum. so, dgn keadaan cuaca skrg yg agak panas, aku pk nak cuti je..cuti aku? erm..byk lg..thn lps ada lg..thn ni mmg xguna lgsg. tp disebabkan keperluan kerja yg xboleh dielak, aku xjd cuti. bawa je firdaus ikut dtg pej. herap dia jd baik kat pej mama nih. pagi seperti biasa, bawa bekal air milo n roti utk dia. mana tahu lapar kat pej..xleh nak tahan2..mmg ok la awl2..buat keje sek (buku math yg ayah beli), taip abjad di komputer.
semalam juga ramai plak org nak jumpa. firdaus seperti biasa lah menulis dan main kerusi. bab main kerusi ni la aku xberapa gemar..huhu..kira buat juga perangai dia..
thari, kami blk makan jap sambil firdaus layan bola kampung..ada dia ckp, mama pegi je la pejabat, dia nak duk rumah je sorang2..aisy boss kecik ni berani ckp nak duk rmh sorang2...
aku buat xtahu, siap2 dan pakai tudung..cpt lak dia ckp, oklah bolehlah teman mama pejabat takut mama byk kerja..
huhu
konon byk tlong i buat keje la td..
ptg berjalan dgn lancar cuma agak mengantuk sikit masa dia menulis..
biasa pi sek tdo juga thari..ni mmg keje btl anakku sbb sepanjang hari xtdo..
balik jam 5.30pm, trus tertido kat ruang tamu xsempat nak minum susu pun..
kesian boss kecik ku...hehe

Tiada ulasan: