25 Feb 2010

proposal again..

Erm...proposal.
Kena buat lg?
Bukan malas nak buat tp kena amik masa yg lama disebabkan 'pengacau2' yg datang bjumpa dgn aku .
'pengacau' ni bukan org lain kalo bukan 'client'.
dtg bercerita n ada yg mengadu masalah. Yg bg masalah pon ada..
Pg td ke jengka 3 Program Juara Rakyat.Setiap jabatan kena buat pameran n kaunter aduan pelanggan.Tgh perasmian oleh Dato YB Parlimen, aku terkejar2 mencari driver 'pok him' utk ke Pej Veterinar Jengka. Ada meeting dgn Dr Dian n Dr Yana..Hj Hisam pon ada skali.Hsl dr meeting, aku kena buat satu lagi proposal utk menukar status tanah. senang ke? susah woo.. kena kaji dulu n korek status tanah yg lama.
Aku rasa br je kelmarin meeting dgn DO n Dato Parlimen memberi arahan 'Lina, u buat proposal ttg jalan n bg kat sy. sy cari duit utk upgrade jalan tu'. Nape tak suruh JKR. Kan senang kan..huhu..yg hari tu serius aku xsentuh lg..hr ni ada keje baru lak. Semalam masa ckp dgn pakteh, ada lg keje yg kena siapkan..ayatnya: 'na siapkan proposal, n email ke pakteh asap ya'.
Br projek kita boleh start awal. huhu..
Aku dibebani dgn proposal yg byk. Kena siapkan cepat semua tuh..br je siapkan ke Dato DO tentang loji pemprosesan ayam maran.
Malam ni boleh buat ke satu? hahaha..
mlm ni ada meeting lg dgn Dato DO. Nampaknya mmg cuti2 begini duk rumah je lah. Xpayah ke mana-mana tau.

2 ulasan:

Urusetia Pusat Khidmat Masyarakat Dun Kuala Sentul berkata...

Salam hormat,

Bagi pihak YB Dato' Shahaniza Hj Shamsuddin, kami mengucapkan terima kasih kepada Puan dan staf Pejabat Puan kerana terlibat dalam Program Juara Rakyat di Jengka 3. Semoga kerjasama ini dapat diteruskan pada masa akan datang demi pembangunan rakyat terutamanya dalam bidang Veterinar di Dun Kuala Sentul.

Terima kasih sekali lagi.

Urusetia Pusat Khidmat Masyarakat Dun Kuala Sentul
http://dunkualasentul.blogspot.com

firdaus berkata...

Wsalam,

Sama-sama Dato'.