24 Feb 2010

22 februari 2010

gambar sebagai hiasan semata-mata...hehehe
lupa nak masukkan tajuk 22 feb 2010 nih..
hehehe..
hari ni birthday cikja (mak sedara aku merangkap kakak aku la jugaks sbb dia duk dgn family aku sejak umur 30hari lg..)kira membesar sesama la..aku ni nama je anak sulung tp ada kakak..best kan..
dengan dia aku byk share 'sesuatu' yg baik mahupun yg sedih..
dr pakai baju sama dr kecil lagi sampailah sekarang..masih lagi berkongsi baju2 yg boleh dipakai..
so, happy birthday cikja.semoga pjg umur dan murah rezeki..amen..
hr ni juga cikja start keje semula selepas 4 tahun dia tak keje. boleh ke sesuaikan diri dgn suasana kerja selepas cuti lama n bgn tdo lambat of course..kiki..semoga jadi pekerja yg baik dan bertanggungjawab ya..

sebenarnya tarikh 22 ni begitu bermakna la di dalam kehidupan aku kerana:

22.2 - birthday cikja

22.4 - birthday ira (adik ke 2)

22.9 - birthday arwah abah

dan byk lg kekawan aku yg date nya 22 yg xmampu aku tulis kat sini. (psst, xmampu ker?)
so, cikja nak hadiah?

bak mai alamat pej baru tuh..hehe..confirm glamour tau dpt hadiah dr aku ni..dah le br keje dah ada hadiah..kiki

Tiada ulasan: