27 Ogo 2009

our anniversary..3rd ker?

pejam celik pejam celik, tanggal 20 ogos 2009 lepas dah pon our anniversary..dah 3rd lak tuh..rasa br semalam je nikah..kiki..malu kan..erm..masa 20hb lps, saya br bertolak dari kl ke kel melalui jalan gua musang tuh..sungguh lama saya n hubby tdk mggunakan jln itu slps berkhidmat di negeri pahang ni..kalo blk pon ikut tganu kiter. so, jalan gua musang ni sedikit gelap la.. dah mmg saya bertolak dari kl dah 6.30pm. sampai je raub, hubby ngantuk..selamba je benti tidur.. dah mmg xcukup tdo kan uruskan pasal family hari tuh..dlm perjalanan ke umah cikja jam 4pm tuh (time tu la time nikah actually..so, hubby panggil suh rapatkan sikit sbb belakang ada mil..segan kot..dia bisik 'happy anniversary'..hampir terlupa la saya ni). bukan apa terlupa, dah lama saya bg kad n hadiah kat hubby..dlm 12hb gitu..kira seminggu awal la..nak tahu hadiah apa?tunggu sbb tak de lak gambar nak upload..20hb masa kami nikah gak la time birthday mami saya..dah wish mlm tu lagi la..lagi pon pagi2 lagi mami dah tel ckp bday dia..maklumlah celcom bg free ckp byk2 selama seminggu kan..jenuh nak cakap free nih..mmg saja nikah dulu sempena birthday dia pon..senang nak ingat n cut cost belah kek katakan..kira kek harijadi mami sekali la dgn kek ulangtahun perkhawinan kami.teruk bebenor.hehehe..konon la jimat kan..ok apa..so, thn ni xde apa yg nak utk ditulis sbb masa ni mmg sibuk + letih lagi perjalanan yg jauh..so, sama2 kena pk kan apa yg akan dilakukan utk meraikan hari tersebut walaupun dah lambat..hubby ckp xpe lambat..tiap2 hari blh celebrate dgn ayam rebus..ahaks..

Tiada ulasan: