9 Jan 2009

1st meeting

hari ni the first meeting dgn my staff..erm..setakat ini, mmg aku selesa dengan apa yang dicapai oleh pejabat perkhidmatan veterinar daerah maran, pahang. kalau ada yang komplen tu biasa la..dah keje pun dah perkhidmatan. tapi bila ditengok pencapaian hasil pejabat pada tahun 2008, dah mencecah RM 223095.00. BANYAK KAN! bayangkan masa mesyuarat dengan pengarah jabatan perkhidmatan veterinar negeri pahang pada awal tahun duli, setiap pegawai kena bagi anggaran hasil yang di target untuk setiap tahun. aku hanya target RM 80000.00 setahun. kira pencapaian yang banyak lah.so, tahun 2009 ni nampaknya aku kena target tinggi sikit la dari tahun lepas kan...

dalam mesyuarat pagi ini, aku hanya bagi pembahagian tugas sebenar dan sampai mana perlu memberi perkhidmatan yang bermutu.sakit tekak gak la bercakap. response from them ok la..byk yang bagi perhatian. harap-harap, kerjasama dari semua pihak dapat membantu antara satu sama lain sehingga hujung tahun..isnin ni mesyuarat dgn pengarah berkenaan dgn budget RMK 10 lak.

so, aku nak prepare la ni..tak boleh nak taip byk-byk la hari ni..

da da

Tiada ulasan: