3 Jan 2012

my mummy ada di sini

hari ni dah dekat seminggu umi ada di rmh bentong (rumah sy la).
best sebenarnya kalo mak kita sentiasa ada di sisi kita.
mcm ni juga lah berlaku kpd semua org.
ke ada org tak suka mak dia ada sekali?
erm..mesti juga anak kita pon menginginkan menda yg sama dari kita bila kita tua kelak (tak dpt bayangkan mcm mana pada masa tu..)
umi datang sambil bercuti dan hantar deq yuni nak masuk sek kan.
deq yuni mmg tgal skali dgn aku last year lg..
ayat umi, 'nak habiskan cuti tahunan' haha
lucu sbb kerja sendiri pon menginginkan semua itu.
sepanjang umi ada di rumah, aku cuba luangkan seberapa kerap masa utk bercakap2, sembang2, dan yg paling penting, aku menggunakan sepenuhnya makan makanan kegemaran aku yg telah dimasak oleh umi.
kadang-kadang terfikir juga, kalau lah....huhu...aku tak boleh teruskan
selain itu, aku bawa umi pegi shopping2, mandi sungai, makan2..dan apa yg umi nak, IAllah aku cuba tunaikan...
semoga umi diberi kesihatan yg baik dan dipanjangkan umur..amin..

Tiada ulasan: