26 Jul 2011

dugaan lagi..

semalam br start keje semula slps 3mggu duk kat rmh je.
semangat mmg byk = keje yg byk..
minggu ni minggu terakhir bln julai kan.
so, byk nak kejar..
mesy moa inc parlimen nya.
mesy pengembangan daerahnya.
mesy iso bulanan nya..report2 nya..
semua kena buat mggu ini..
dan semalam bmula la keje yg semangat td ..
dan mlm semalam anak kesayangan ku demam..
ayah dia pun demam.
semalam langsung aku xtdo..
panas sgt badan firdaus sampai 38-39..
duk siram air je atas bdn wpon dia menjerit xnak...sejuk...
huhu
dan hari ni..terpaksa aku membawanya ke pejabat jam 8.00pagi..klinik buka jam 9.30pg..tunggu la dulu kat dlm pejabat ni sambil aku menyemak minit mesy yg akan buat esk..
kalau la aku bukan pengerusi mesy esk, dah lama aku xpi..huhu
mslhnya, aku xpegi, sape yg nak buat mesy...
huhuhu
pi klinik, mmg dapat ubat demam, batuk, selsema, antibiotik..mmg lengkap la..
blk klinik tgk ramai lak auditor nak cek ldg durian
adoyai...byk keje dan anak xsht plak.
lps ni harap gov akan mempertimbangkan anak yg demam, blh cuti tanpa rekod lak
utk menjaga anak..tp jgn la ada org amik kesempatan plak kan..
di kala ini, aku cuba menyiapkan keje2 dgn meninggalkan firdaus dgn ayahnya pula..
harap firdaus cepat sembuh..
amin..

Tiada ulasan: