16 Jul 2011

Allah Maha Kuasa

sabtu - hari ni , ialah hari ke 8 aku ber'pantang'
jumaat lps 8 july - sekali lg aku Miscarriage (it used to be called "spontaneous abortion".
setelah hampir 12 weeks of pregnancy.
erm..xde mood nak taip byk2 dlm keadaan ini.
namun di sebalik kesedihan, aku amat bersyukur kerana Allah Maha Kuasa..masih lagi bernafas hingga ke saat ini.
semalam, baru dapat tahu seorang rakan baik kehilangan anak di usia 20hari ++..
sungguh besar ujian Mu kpd rakan baik.
di saat memikirkannya, aku rasa masih sikit ujian terhadapku...
ada lagi insan lain di uji lebih daripada aku..
apa-apa pun aku tetap bersyukur kpd Nya kerana tetap memberi rezeki sehingga ke hari ini.

Ya Allah, jadikanlah aku orang yg sabar dan tabah mengharungi ujian Mu..sesungguhnya Engkau Maha Mengasihani dan Maha Pemurah...

Tiada ulasan: