7 Jan 2011

letih?

semalam bdn rasa sgt letih..
bila kata letih, ramai yg tanya, Puan makan supplement apa nak hilangkan letih?
hehe
aku senyum je sbb aku mmg xmakan apa2.
bkn xsuka, tp mmg aku susah nak disiplinkan diri dgn makan ubat2, madu ke, vitamin2 ke..kalo dah perlu sgt br la terhegeh2 aku amik.
tu pun sempat lg aku skip kalo DR peribadi aku xnampak.
padahal di atas kitchen cabinet telah pun tersusun..
madu asli
air sarang burung
DCL product
kismis
dll
tp yg aku suka makan ialah NESVITA
credit la sikit nesvita ke aku sbb mengiklankan produk dia..
sbb pagi2 ni la yg sempat aku minum.
semalam letih sgt bila terkeja2 htr adik ke sek dan htr firdaus lak.
dr jam 6 pg sampai kul 10 mlm tak benti aku buat keje..
ni la kalo dah semua nak buat sendiri kan..
nak amik maid, bukan masa yg sesuai kot.
br jaga 2 org anak dah kecoh kan..
erm..secara jujurnya aku texted la ke hubby
ckp letih xlarat..
dia ckp br 2 org..
pg ni dah tukar jadual bila, hubby tlg htrkan adik ke sekolah.
semalam juga kami dah belikan basikal baru utk adik ke sekolah.
dekat je sekolah fr rmh.
2 kali belok dah sampai
lagipun xmelibatkan jln besar.
jalan dlm taman je.
isnin ni kena la dia pi sek dgn basikal sbb aku mmg meting dr pg smpai ptg kat kuantan.
hubby lak meeting juga isnin.
selamat mencuba kayuh basikal ek..
hari ni tak letih lagi wpun aku bangun jam 6.30pg..

Tiada ulasan: